15 January 2011

Aduyaiii Badminton

Salam...
Hari ini agak awal juga r aku bagun sebabnye ada perlawanan badminton pulak....Selalunye kalau hari yang tidak bekerja (off day) aku akan bagun lewat sikit, bukan apa kalau hari bekerja tidak ada peluang hendak bagun lewat....hehehe...

Nak cerita pasal perlawanan badminton pagi tadi, kelakar pun ada juga. Mana tidaknya, latihan pun tidak pernah datang tibe2 terus main aje...semput juga la,padahal lawan dengan orang yang sudah agak beumur la juga...

Perlawanan pertama aku dengan partner kalah,agak teruk juga la...hehehe...perlawanan kedua baru la aku dengan partner dapat sesuaikan diri...kami dapat menguasai bola dan gelanggang dengan baik...perlawanan yang pertama aku agak gemuruh sikit,jadi tidak dapat hendak fokus dengan baik...

Sebelum ini kalau aku ada perlawanan akak akan ada untuk beri sokongan, tapi hari ini dia tidak datang,dia hanya memberi kata semangat melalui mesej...Thanks akak...

Oklah setakat ini dulu omelan  untuk kali ini...

4 comments:

  1. alala sian nya dia
    takpe len kali cuba lagi ya... ~

    ReplyDelete
  2. hehehe...blh aje...tp lps ni tah ble plk nk mainnye kak...(^_-)

    ReplyDelete
  3. men la game yg lain plak...

    ReplyDelete
  4. igt nak men boling...tp xdok mmbr...

    ReplyDelete